Today!

Tjenare tjenare!

Jösses vad dagarna rullar på snabbt nu, det känns som om jag knappt hinner slicka mig om munnen. Nejdå, men tiden bara försvinner. Som tur är på enbart roliga saker! Jag har börjat hänga lite på dansen, träffar vänner, umgås med familjen och mest av allt gosar jag med Liam. Jag kan verkligen inte sluta, vad är det frågan om? Jag måste vara inne i någon fas, det enda jag vill är att pussa på min lilla bebis heeela tiden. Det måste väl gå över, eller? Annars tycker jag synd om honom om några år, haha.

Idag har vi haft en kanondag och blivit galet bortskämda! 3-rätters lunch hos svärmor, ned på stan en snabbis, ta bild till tidningen (ja, jag vet, vi är lite sega men det är ju typiskt oss!) och sedan till min mormor på middag. Kan man ha en lyxigare vardag? Så, nu är Andreas på jobbet, Liam sover och jag har egentid. Känns bra! Jag behöver verkligen städa, men känner att bloggen måste prioriteras först för en gångs skull. Jag har inte direkt nå nya bilder, men vad gör väl det? Ni får titta på några gamla i stället.



Haha, sötis!



Härliga brudar!

Appropå meningen men vad gör väl det så började jag tänka på bandet The Pinks som jag lyssnade på som liten. Kommer ni ihåg dem? Jag återkommer till dem lite då och då för nostalgi, bland annat så satte jag ihop en dans till deras hit Superman för flera år sedan, och den används på dansen fortfarande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0