Bilder från namngivningen/ 30-årsfesten!

Underbara dag!

Namngivningen






Andreas, Liam, jag och fadder Kristoffer :)





Alla barn fick tända ett ljus



Kajsa läste en jättefin, egenskriven dikt ♥



Lina och Michelle sjöng så fantastiskt!





Några av alla fina presenter!



Stor kak- och tårtbuffé!






Dags att duka till 30-årsfest!













Dansuppvisning på "hög" nivå ;)







Skön-sång från släkten med låten kåta-Lisa :D



TACK alla för att ni delade den här dagen med oss. Jag har inte lagt upp så många närbilder, jag orkar inte fråga alla om det är ok :) Men tack igen, det var verkligen fantastiskt! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Oj vad roligt med dessa alla fina kort. Kram

2012-03-03 @ 07:12:28
Postat av: Lena

Supersnygg 30-åring ju! :)

2012-03-04 @ 11:36:30
URL: http://faithlifelove.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej, vi var med i samma tråd på familjeliv och jag har kollat in din blogg lite då och då sen dess. Jag bor också i Gävle och fick en son 24 september.

Vi har också tänkt att ha en namngivningsfest men har svårt att hitta en bra lokal. Var var ni någonstans? Och kan vem som helst hyra den? Blir väldigt tacksam för svar, antingen på min mail eller här i bloggen.

/Lisa

2012-03-04 @ 20:53:39
Postat av: Caroline Lias mamma

Åh vilka härliga bilder :)



Ja Lias e så lycklig nu när vi ha sittvagen, han har suttit i liggvagen ett tag nu. Sitta är hans grej :)

2012-03-05 @ 08:16:01
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

sv, hahahah WHAT =P haha fan va skumt det kändes =P har faktiskt inte kika in här på ett tag och så säger du att du nyss har haft det så går jag in o ser att du har precis haft det som jag går o planerar =P hahaha fan va sjukt =D både namngivning och 30 års kalas... hahahaha kan inte sluta skratta ^^ Hur gjorde ni cermonin? nått jag bör tänka på? =P nyfiken!



Kramar

2012-03-05 @ 21:31:57
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

Underbara bilder glömde jag även säga! :)

2012-03-05 @ 21:32:35
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0