Engelska idag!

Ja, som rubriken lyder så är det engelska på schemat idag. I gymnasiet så gick det bra för mig i det ämnet, men inte nu! Jag kommer helt enkelt inte ihåg svenskans avancerade grammatik och hinner inte med att översätta allt från engelska till svenska heller. Suck! Tacka vet jag matte, det är egentligen bara därför jag pluggar. 15 poäng mer matte behövs för att jag ska bli behörig ma-lärare, eng fyller jag mest ut tiden med.

Mamma är så gullig, när svärföräldrarna var magsjuka i morse, så skyndade hon hit för att ta hand om Liam (som skulle ha varit hos sina magsjuka farföräldrar). Så nu kan jag koncentrera mig på skolan! Ni kan väl bara föreställa er hur det skulle gå med Liam hängandes i datorn och hörlurarna när jag har lektion?! Hahaha, hemska tanke! Så TACK mamma ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0