Äntligen

kan jag lägga in bilder på datorn :) Jag är sååå glad!

Julaftonen spenderades hemma hos systeryster med hennes sex barn, och så mammis och Andreas så klart :) Lindas kompis Tomas och lilla Robin var också med, trevligt trevligt.

Linda hade så fint, de har precis flyttat och har fått det super-nice! Barnen flög både högt och lågt, uppspelta från topp till tå. Andreas fick en ny tjej, de hängde hela kvällen. Wilma heter hon och är snart 3 år... hahaha... hon var så rädd för tomten och när Andreas frågade varför svarade hon att tomten äter upp hennes huvud och fötter! Ja, tror man det skulle jag också vara rädd :)

Trevligt var det i alla fall, kvällen avslutades med kortspel hemma hos mamma, jag och Andreas skinnande av dem 75 spänn innan vi körde hem igen. Känndes helt rätt!

Lite bilder från dagen:











visst var tomten ovanligt snygg i år???


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men han blev ju söt med det där bandet:) <3 <3 <3

2010-12-30 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0