Dag 4 - De städer jag bott i

Jaha, det här var lite klurigt... jag har bott mestadels av mitt liv i Gävle, men är född i Karlholm och bodde där tills jag var 5 år. Sedan har jag bott i Andersberg i 2 omgångar, i Sörby, Furuvik, Ytterharnäs, Skutskär, Söder, Brynäs och nu bor jag i Hemlingby... Det blir många ställen när man har skilda föräldrar, men på de tre sista ställena har jag bott med älsklingen. Det blir väl fortfarande bara en stad tror jag, haha...

Jag vill bara tillägga att jag aldrig har känt behovet att flytta heller. Nästan alla mina kompisar har dragit från stan, men jag trivs så bra på mitt jobb och skulle aldrig byta innan jag måste! Jag hoppas alla som är i valet och kvalet gör det ni själva vill, känn ingen stress att flytta om ni inte känner för det, men om ni däremot vill göra något annat - våga ta steget!



Totti har bott på tre ställen, men mår absolut bäst där vi är nu :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Saknar dig med Lisis! :) <3

Vi får se till att ha filmkväll hos mig snart! Ska kolla hur jag jobbar nu i veckan. Tror det bara är kvällstider men vi kan ju ta det efter det! När är det du åker till Norge?

2010-12-26 @ 17:05:50
URL: http://sabinalousie.blogg.se/
Postat av: jennifer

du är fin Lisa ! <3

2010-12-26 @ 23:15:34
URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: josefine

anton och affe :)

2010-12-27 @ 13:56:22
URL: http://josefinespjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0