Dans-dille!

Nu har jag dansat en massa flera dagar i sträck, satt ihop så många nya program så jag känner mig helt yr! Men oj vad kul det är och vad duktiga alla elever är! Jag älskar att se glansen i deras ögon när de sätter de nya, svårare stegen! Jag längtar till nästa termin så att jag nästan blir sjuk! Men jag har ju nordiska att se fram emot på lördag, hoppas inte vädret blir sämre eftersom jag ska köra till Örebro! Apropå sjuk, så är jag livrädd för att Andreas är magsjuk. Han mår jätteilla, och jag vill INTE bli smittad!!!! Vi hoppas han bara fått i sig nå konstigt, för jag har så mycket kul framöver... egoistiska jag, jag menar så klart inte att jag vill att Andreas är magsjuk heller :) Så håll tummar och tår!



De här glider jag runt i på dagarna, mina mysstrumpor från Cubus! Så himla härliga! Sessan, mördarkatten brevid, ser inte lika mysig ut... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0