Skön dag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Jag älskar att få känna så här! Trots att jag är lite sjuk med ont i halsen, så mår jag ändå bra! Har koreograferat med Sabina hela dagen idag, städat på dansen, ätit lunch på stan och hunnit ta en fika på Sahflors :) Underbart! Det blir ganska likadant imorgon, häääärligt! Jag känner mig dessutom riktigt motiverad till att sätta ihop nya program, så det bara flyter på!

Hittade precis videon på vinnaren av SM-klassen 12-15 flickor, Isa heter hon för er som inte vet och tolkade den här låten grymt bra! Jag älskar när man vågar använda texten, tillsammans med musiken! Det gjorde även hennes motståndare från Uddans, Frida Hillgren, som kom på 3:e plats! Tyvärr har jag ingen film på henne, men titta på Isa och njut :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är hon från Uddans????

2010-12-02 @ 18:37:26
Postat av: Jessika

sv. Självklart kan jag fixa det! Verkar inte töntigt, låter bra tycker jag! Tänk om fler tänkte så!! :D

2010-12-03 @ 12:29:39
URL: http://f-freak.blogspot.com
Postat av: Sabina

Ja vi får ta en till mysdag nästa vecka, eller två :) så grymt bra var hon Isa och Frida!! :D

2010-12-03 @ 16:40:53
URL: http://sabinalousie.blogg.se/
Postat av: Martina

otroligt duktig! blir så imponerad!

2010-12-04 @ 19:21:25
URL: http://martinaodeen.blogg.se/
Postat av: wilma

hon var jätte dukdig :D:D

2011-01-04 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0