Tror ni inte

att Totti och jag blev påsrungna av en lös hund idag igen? Jag har börjat få hjärtat i halsgropen varje gång jag hör någon skrika neeeeej, för oftast då kommer det en hund farande. Idag var det en jakthund som kom från skogen i full galopp. Jag hade is i magen och sa åt Totti att fortsätta gå medans jag berömde honom massor. Den andra hunden nosade på Totti med full ragg, men Totti var helt fantastisk och fortsatte gå, fast han också hade ragg. Till slut vände hunden och sprang tillbaka till ägaren igen. Ägaren nöp hunden så att den skrek jättelänge, Totti såg alldeles förkräckt ut :/

Är så stolt över mina fina fina cane bråko!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

hejhej! usch ja! lös springade hundar är inte kul, och inte heller ägare som gör så hunden skriker! usch så de skär i mitt hjärta då! Men härligt att Totti var så duktig som han va! Tryggt!!

2010-12-20 @ 19:20:14
URL: http://livetmedruff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0