Att sova eller inte sova....

Gick och la mig 22.30 och skulle somna i tid... hur tror ni det gick? Följ med:

Jag - Andreas! Sover du? Hallå! Svara då, sover du???

A - Men! JA!

Jag - Vet du? Jag tror jag vet vilka jag ska rösta på nu... eller ja, kanske...

A - God Natt!

5 minuter går

Jag - Andreas! Andreas, vart är hörlurarna till datorn? Jag hittar dem inte...

A - Vid soffan

Jag - Vart!?

Diskussionen pågår ett tag, Andreas letar upp hörlurarna...


Jag tittar på Ensam mamma söker, skrattar åt vissa av grabbarna för att de är så klumpigt gulliga. Herregud, jag skulle aldrig våga vara med i ett sådant program, strongt av dem alltså. I och för sig är ju jag gift... dagdrömmer en stund om att jag & Andreas träffas i ett Ensam mamma söker... utan att jag har barn dårå... krångligt...

Går in på Facebook, kikar runt, kollar bloggar, ser reklam om svenska spel... Dagdrömmer igen. Den gär gången har jag vunnit 97 miljoner på Lotto! Betalar av csn-lån mm och alla i min familjs lån, köper hus - med en danslokal i som jag kan använda till privatlektioner.. hihi... Bestämmer mig genast för att vinna 97 miljoner!

Jag - Totti! Totti, är du vaken? Var är matte? Godis! Försöker med allt för att få hans intresse - han ger mig nada! Jag ger upp...

Nej, nu är det sovdags! Natti Natti alla!

Det skulle i och för sig funka att vinna 50 000 kr i månaden i 50 år också! Då kan man ju inte betala allt man vill på en gång, men på sikt. Hmm, vad skulle jag börja med? Ett hus... stor gård....




Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahahaha...rolig du!! <3<3

2010-09-17 @ 14:05:30
URL: http://mariiero.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jaha, en aktiveringskurs.. vad gör ni då?

Vi har bara hunnit med valpkurs och allmän lydnad, nu tränar vi spår på egen hand. Så kul :)



Min är en siberian husky, full av energi och bus ;)



Hoppas ni får en fin fredag! (Och hoppas du vinner pengarna, haha :))

2010-09-17 @ 17:39:56
URL: http://lovefroms.blogg.se/
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

söt header! händer ikväll då? :D

2010-09-17 @ 18:36:35
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: så du undervisar i dans? :D

Mysigt!!! ngn film du ska se? :)

Jag ska också ha hemma kväll med ngt gott att smaska på! :D

2010-09-18 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0