Gårdagens!

Kan man väl lika gärna köra :)


Gårdagens myspys:
promenad och spårning med Totti, Rebecka och Katla!

Gårdagens bläää: hamnade ute i sankmarken när jag la spår... plask plask!

Gårdgens roliga: jag & Andreas på hockey!

Gårdagens konstiga: Vi missade andra perioden... trots att vi var DÄR! hahaha

Gårdagens tvärsäkra: Vi ska absolut INTE gå till Heartbreak!!!!

Gårdagens romantiska:
tryckare till sista låten... på Heartbreak... hmmmmm



Dagens "jag har gjort hittills": ja, vaknat typ :)

Dagens "tjohooo vad kul": tävling imorgon, som jag har längtat!

Dagens tråkiga 1: blev ingen kisse för Sarah

Dagens tråkiga 2:
flera elever börjar bli sjuka...  :(

Dagens motto:
Skratt förlänger livet! Härligt!






Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Missat andra perioden och inget Heartbreaak men dansade ändå. Hur det kan bli.

2010-09-24 @ 13:47:14
Postat av: ..:Sarah:..

:( buhuu..



Men du, a roligt du har ju vart på värsta grejen i tyskland :D jiihooo !

2010-10-06 @ 18:39:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0