Herrregud, vad kul!

Igår kom Bellis över, vi åt popcorn och kollade på tv. Sen ringde mamma.... "Linda sa att du skulle följa med ut och dansa!"

Jag-  Nej mamma, jag har ont i ryggen, ska inte dansa!

Mamma -  Men Linda SA att du skulle följa! Tänk om vi 3 kunde göra nåt!

Jag hade inte hjärta att säga nej till finaste mammis, utan tyckte det kunde vara kul. Jag och storastyster dansar inte riktigt samma sak, men nu följde jag med henne. På PARDANS! Jag var noga att berätta att jag var tvungen att ta det lugnt på grund av ryggen, men vem kunde ana att Linda var så awesome på att dansa? Alla ville dansa med henne, till och med orkstern, MEDANS de sjöng! :)

Jag dansade med en, Bengt 62 år. Hur kul var det? Ni kan inte tro det, det var as-kul! Han var jätteduktig! Jag snurrade runt runt och hängde på rätt bra tycker jag, dansade dock bara två låtar men SKOJ var det :)

Tog några få, men fiiina bilder på systrarna och mammsen!









Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Hej Lisa. Vilken härlig kväll med stydans och att få vara tillsammans med mina fina och mysiga döttrar.Tack för en rolig kväll, hoppas att vi gör detta någon gång snart igen. Kram från mammis.

2010-09-19 @ 16:28:07
Postat av: jennifer

vad roligt Lisa!! kram

2010-09-20 @ 10:03:57
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0