Hundkurs!

Åhh vad kul det var på kursen med Totti idag, han var så sjuuukt duktig! Sprang i åttor runt träd, kunde hoppa upp på de lådor som jag bara pekade på (han fattade av att känna av mitt kroppspråk), sedan kunde han leta upp den kotte jag tagit i, i en hög med kottar, och komma med den till mig. Mattes sötis-gris! Daisy var också duktig idag, lite vildare än Totti bara. :)

Jag skulle ta med Tottis älsklings-leksak, en Nalle på rep.... bara det att detta hände precis innan...



Så det blev ingen Nalle.... =) =) =)




Kommentarer
Postat av: Desirée

Vilken söt hund du har :-)

2010-09-16 @ 14:13:24
URL: http://dessiiree.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh vilken söt hund!

Är det allmän lydnad ni går?

Gick den själv med min hund i våras, så kul :)

2010-09-16 @ 14:19:15
URL: http://lovefroms.blogg.se/
Postat av: Lena Wahlström

Hej svejs

Idag har jag tränat med Daisy, det går bättre men inte lika duktig som Totti. Just nu sover hon har haft det tufft med barnbarnen.

Kram till Totti från Daisy.

2010-09-19 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0