Rosa skumpa och Joe från Bounce!

Vilken härlig början på helgen jag har fått! Igår gick dansträningen med pluttarna i tävlingsgruppen jättebra, de visade en massa energi utan att det var flaxigt. Super-skoj! Sedan bar det iväg till Heartbreak som firade 15 år och vi åt as-goda snittar och drack rosa skumpa! Jag äääälskar verkligen mousserande vin! Det är så kul att träffa vänner som man inte umgås med så ofta, och igår var det många sådana på heartan! Härligt!



(bilden från när vi var på Anfi, Kanarieöarna)

Imorse studsade jag upp och åkte ned till dansen igen (eller studsade och studsade, jag tog mig i alla fall upp.. hehe). Det var gruppträning och 3 av grupperna var där. Vi fixade en massa i en hel timme, och nu ser det såååå bra ut! Tävling om en vecka, JAG LÄNGTAR! Har lite smågrejjer de ska träna på bara, får fixa med det på måndag... Efter det så kom landslaget i street, en massa fantastiska dansare från hela Sverige. Joe från Bounce coachade dem hela dagen och jag tittade på honom.. jag menar dem :) hi hi hi... Om 14 dagar smäller det, då drar vi på VM i Tyskland! Ska bli så galet kul, tror ni jag kommer filma lite? Mina stackars elever kommer få hem en över-peppad tränare!

Joe!

Bellis kommer om en timme, så jag lär städa lite. Hur kan det hamna prylar överallt? Varje dag kommer det nya, jag förstår inte! Imorgon är det dans igen! Har jag ett lyxigt liv, eller vad?


Kommentarer
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

svar: låter bra!!! :D Vad för dans undervisar du i?

2010-09-18 @ 19:58:44
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: Carin

kikade in, kollade runt i din fina blogg lite! ;)

2010-09-18 @ 21:56:10
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Sabina

Och om en vecka är det terminens första tävling!! :D

2010-09-19 @ 08:36:29
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0