Västerås!

Nu är jag kommit hem från Västerås och deras regionstävling i disco/street! UDDANS TOG MEDALJREKORD - 40 MEDALJER! Helt galet fantastiskt!!! Det är verkligen inte bara medaljerna jag räknar, utan alla dansare var så himla duktiga och gav verkligen järnet! Jag blir sååå stolt :) Är så trött nu, så det känns nästan som jag ska svimma. Mååååste sooova... har inga bilder än, men lånar en från nätet :)

Frida Söderman tog hem det mesta: brons i street par (med Kajsa) och i singel, silver i disco par med Kajsa och guld i disco singel. Dessutom var hon en del av Vicktorios, som vann i grupp i disco - 11 år! Det var flera med henne som gjorde en bra tävling, men det var den här bilden jag hittade :) Frida i sin discodräkt!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-26 @ 19:45:27
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Aina

Jag har mycket bilder om du skulle vilja ha :)

2010-09-28 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0