4 månader!

Idag blir min lilla älskling 4 månader, hur är det möjligt? Stooora killen! Liam fortsätter utvecklas i rask takt hela tiden, det händer så mycket. Favoritsysselsättningen är absolut att stå och hoppa, gärna på någons mage. Morfars är extra rolig, kanske för att den har mest sving ;) hahaha

Jag och Liam har bara varit hemma idag, jag har fått nåt knas med magen igen så nu är det vila. Förhoppningsvis är det något virus som släpper snabbt. Vill ju inte att Liam ska bli sjuk heller.

Jag har hört att bebisar växer snabbt, men det här är ju löjligt. Liam växer verkligen ur plagg övet natten. Nu kan han inte alls ha 56 längre och knappt 62! Det har vi ju nästan inte använt än, jag har massor med plagg som han bara har hunnit haft en gång. Då är det bra med tradera, jag får lägga ut lite där :) Appropå det så fick jag ett lass med jättefina POP och Villervalla-kläder på posten idag, de ser verkligen helt oanvända ut! På något sätt så känns det bra att buda hem begangnade kläder, eftersom det finns så mycket fint och det är onödigt att köpa nytt. Jag är verkligen supernöjd!!! Det kommer ju kanske inte gå att få kläder i så här fin kvalité på tradera framöver, när de börjar krypa och slita mer på kläderna. Så lika bra att köra på nu ;)

Min pappa har varit här idag och hjälp till med Totti och Liam när jag har mått illa. Så här glad blir Liam av sin morfar :) Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0