Bara för att

Några saker ni (kanske) inte visste om mig:

Jag börjar varje morgon med att säga "idag är en bra dag"

Jag hatar paprika

Jag har verkligen inget lokalsinne

Jag älskar att göra listor, oavsett ändamål

En stor anledning till varför jag vill gå på bio är för att få äta Filmstadens popcorn :)

Jag använder linser nästan varje dag

Om jag har bråttom någonstans lyckas jag stöka ned hela huset på fem minuter

Jag är morgontrött

Jag blir lätt känslosam och gråter en skvätt rätt ofta, men inte alltid för att jag är ledsen

Jag sover alltid med fläta

Jag ryser när jag ser barn som tuggar på sin napp, så att det gnisslar..,

Just nu så bör jag sova, så då försöker jag med det då. God natt :)

Liam hjärta Pingu


Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Nu är vinnaren utsedd! Kolla in vem som vann ett set om mössa och dregglis. :)

2011-12-04 @ 19:39:37
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej :) Har bytt lösen o så på bloggen, har skickat de till dig uppe i e-postadress fältet :)



Ha en trevlig dag!

2011-12-05 @ 08:42:56
URL: http://pekkel.blogg.se/
Postat av: Maria

He he då bör du hålla dig ifrån vår tvååring nu, han har snart tuggat sönder alla napparna. Vi bävar för att vänja av honom nappen då det är hans absolut bästa vän...tror jag.

2011-12-05 @ 11:40:03
URL: http://vattenbubblan.blogspot.com
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Hehe, det där med att stöka ner när man har bråttom känner jag igen. Jag är extremt bra/dålig? på det :)



Elton började spy för typ 2 veckor sedan, innan dess har han nästan inte gjort det alls. Men oftast sväljer han ner det igen, så det är inte speciellt mycket som kommer. Angående napp så har vi testat flera olika sorter, både märke och material. Han har faktiskt tagit den mellan varven. Problemet är nog att vi inte varit tillräcligt ihärdiga. Har inte gett upp än :)

2011-12-05 @ 12:30:43
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0