Me&i-REA!

Idag har jag varit på Me&i träff igen, på REA :) Det gillas av mig! 2 plagg till killen blev det, kan visa bilder sen när jag bloggar från datorn. Jag längtar redan till vårkollektionen ;) Liam fick vara hemma med pappan och kurera sig, så får vi se om han är pigg imorgon så att vi kan åka på mamma/barn träff. Hoppas!!!

Vi var förresten på BVC idag och lillen väger 6 1/2 kilo nu! Hur galet är inte det? Mammas stora kille! Det är så kul att komma till BVC, Marie är så bra och det känns alltid som att hon är uppriktigt glad att se oss. Jag är verkligen glad att vi bytte till den här hälsocentralen.

Jag vill passa på att tacka er som kommenterar mina inlägg, det är jättekul när ni gör det! Så ni som känner att ni skulle kunna tänka er att göra det ibland så ska ni veta att det uppskattas! Men det är helt ok att bara läsa i det tysta också, även om jag är nyfiken på vilka ni är :)

Liam sover förresten! Han somnade före kl 22, vaknade och åt nyss och somnade om. Så nu ska jag göra detsamma, inget bloggande till två i natt. Haha... God natt gott folk!

Just det, dagens bild som togs i all hast på väg till BVC, lite stressad men glad mamma :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0