Ni kommer inte tro det!

Liam somnade kl 19.30 ikväll! Vaknade vid nio för mat och lite kvällsskrik men somnade om igen före tio! Coolt! Jag ligger nästan och håller andan bredvid vaggan nu ;) Lillen har varit gnällig idag, och sovit ganska mycket. Kan säkert bero på förkylningen, men som jag ändå tycker är lite bättre. Men han har kräkts massor idag också, så jag vet inte riktigt. Det är svårt att läsa de små :)

Trots lite gnäll så är ju ändå Liam helt fantastiskt go och vi hade en lååång mysstund med skratt och bus på golvet idag. Självklart vill Totti vara med där det händer :) Lite dålig bild, men han ligger i mitt knä, sötisen. Han är riktigt bra med Liam nu, det tar dig ;)

Nej, nu lär jag försöka sova lite, uddans har dansavslutning i två dagar nu och jag ska så klart vara där! Det ska bli hur kul som helst! På söndag ska mina 30 + are ha uppvisning, så då måste jag sitta på första parkett ;) Ska bli så härligt att få titta på en massa dans!

Så god natt på er och sov sött!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0