Pepparkaks-troll!

Go-biten har fått en pyjamas av farmor, visst är han söt! Lika gulligt är det inte att bilden nedan är tagen för en timme sedan, alltså klockan tolv på natten. Är det någon av mina kloka läsare som kan ge mig tips på hur man ändrar litens dygnsrytm? Jag tycker det är svårt, han måste ju få sova på dagen när han är trött. Eller vad säger ni?

Vill ni veta nå kul? Även fast liam är vaken sent så skriker han inte alls lika som förr, jag är så lycklig! Gosungen är bara pigg nu, så då går det åt rätt håll :)

Nej, nu lär jag sova, dags för BVC imorgon. Sov sött!

Gick inte att ladda upp bilden, får prova igen i morgon...


Kommentarer
Postat av: Eva

Inte lätt när de är så där små :D Det enda tips jag kan komma på är att även om han är pigg som en mört på natten så "ha alltid natt". Alltså, inga lampor tända (annat än någon svag så ni ser vad ni gör när ni byter blöjor tex). Natten är till för att vila eller sova och det ska inte vara ljust och roligt att gå upp :) Prata inte i onödan, viska om ni måste.



Det lär ju vända av sig själv förr eller senare.. För att sedan vända tillbaka runt 15 ;)

2011-12-01 @ 13:37:48
URL: http://theoikaris.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0