Figge & Oksana

Idag är jag ännu surare över att jag är sjuk, eftersom Figge och Oksana från Let´s Dance är uppe på Uddans och tränar. Jag vill dit!!! Men jag får ju inte smitta dem tills på fredag, så det är bäst att jag håller mig hemma :( Yeya kommer ikväll till dansen, så jag antar att jag inte ska dit heller.... men ha så kul ni som får dansa med henne, hon är fantastisk!!!

Jag är feberfri nu i alla fall, så jag är nog snart frisk. Längtar! Fast jag låter fortfarande som en karl när jag pratar, hahaha. Nu ska jag plocka upp mina nytvättade kläder från förra veckan, om jag orkar. Men det kan ju vara bra att plocka upp tvätten innan man har tvättstugan igen, eller hur ;)



Vet ni föresten att Oksana är tillsammans med en annan dansare i Let´s Dance? Han börjar på J.... :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är hon, villken???

2011-02-23 @ 14:08:04
Postat av: Linnea

Varför tränar de på Uddans? Roligt! :)

2011-02-23 @ 16:52:07
URL: http://lsundling.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jaha, vad kul!

Det gick jättebra på talangjakten och jag är väldigt nöjd men tyvärr gick jag inte vidare till semifinal sådet blev jag besviken för :/

2011-02-23 @ 17:37:43
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0