Redan back in Gävle

Då var första tävlingen avklarad, den tog bara 2 timmar så det gick snabbt. Lite tråkigt, jag ville se fler av mina fantastiska dansare, men det var bara för disco i silverklass , så vi var bara 15 st. Trots att vi var så få tog vi 7 pokaler, men det viktigaste var att alla dansade på och var glada. Några kom inte riktigt igång på en gång, och blev kanske lite besvikna, men det är också bra träning. Jag är stolt tränare som vanligt och glad över att tävlingssäsongen äntligen är igång igen :)



Sara på språng



Jennifer tog hem guldet i sin klass



Tuva dansade sig upp till guldklass (vilket även Frida gjorde, ingen bild)


Jag hade gärna lagt in bilder på alla som var där, men de flesta blev så suddiga :( En annan gång!

BRA DANSAT ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0