Dag 8 - Pinsammaste jag någonsin gjort

Ni kommer inte tro det är sant, men det är en typisk Lisa-grej...

Totti var bara 6 månader, så vi var rätt nyblivna hundägare. Totti hade fått lite infektion i snoppen eller hur det var, så man var tvungen att spola rent med en liten vattenspruta. Snoppen ligger liksom som i en påse hos hundar. I alla fall, Andreas jobbade natt, kl var ca tolv på natten och jag skulle spola... tar fram sprutan och lägger Totti, som förstår vad som är på väg att hända och ville inte alls vara still. Efter lite brottning, så får jag övertaget, men.... påsen är TOM! Snoppen är borta! Om jag hade varit smart nu, så hade jag väntat ett tag och sen kollat igen... men inte då! I stället ringer jag och väcker jourhavande vetrinär, och med gråten i halsen utbrister jag att min hunds snopp är borta! Det var tyst länge i luren... innan jag fick höra ett Va? Jag förklarade igen, grät lite medan vetrinären förklarade med lite hårdare ord att jag skulle gå och lägga mig och kolla på morgonen igen, snoppar kan inte bara försvinna!

Dagen efter ringde jag Tottis uppfödare Lena, som skrattade typ en timme...! Snoppen var tillbaka dagen efter, jag har ingen aning om vart den var där vid tolvtiden... hahahaha



Liten Tottilott ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh så söt och så pinsamt :D <3

2011-01-09 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0