Dag 9 - En perfekt helg för mig

Fredag:

Lunch på stan som följs av en låååång fika innan man glider upp på dansen och har tre danslektioner med mina duktiga elever :) Efter det åker jag hem till Agneta med danstjejerna, äter hennes goda mat och tittar på Let´s Dance!

Lördag:

Jag och Andreas börjar med en sovmorgon, äter en god frukost och tar en långprommenad med Totti! På kvällen så tar vi antingen en pubrunda eller soffmys med film och ett glas bubbel! Ett annat scenario kan vara att det är tävling på lördagen (vilket jag älskar!), men jag och A myser ändå på kvällen :)

Söndag:

Mycket vila på förmiddagen innan jag drar iväg till dansen och dansar 6 timmar :) På kvällen är det pizza och gos med A och djuren!

Min perfekta helg inträffar rätt ofta faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0