Dagens

Dagens utmaning: att ta mig upp i tid... gick inget bra :/

Dagens godaste: popcorn med cheddar mums

Dagens bästa: jag fick umgås med brorsan och hans familj, me like!

Dagens känsla: trött, alldeles för trött... men positiv:)

Dagens discoprinsessa: lilla Alva! Hon var jätteduktig på lektionen idag!

Dagens glädje: Jag fick träffa Sabina igen! :)

Dagens förvirring: jag och Sabina försökte planera tävlingsgruppernas träningar!

Dagens snällaste: pappa! <3

Dagens bokning: Sälen - here we come!

Dagens motto: Gå och lägg dig! hahahaha



systerdotter Kajsa



Alva i action

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för en trevlig dag :) Även om du inte lyckades ta dig upp i tid så lyckades du ta dig upp fort :D Kram <3

2011-01-11 @ 13:11:09
Postat av: Lena Wahlström

Hej svejs. Idag är väl en härlig dag!!!!!. Roligt att ni kommer iväg till fjällen., blir lite sugen som vanligt. Kram

2011-01-13 @ 19:08:09
Postat av: Kajsa

Ha ha trött var jag allt. :D

2011-01-16 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0