Hej hopp!

Nu var det ett tag sen jag var här. Dansen är i gång igen och det känns kul att få träffa alla, längtat så! Idag har jag haft 4 klasser för första gången på länge och ryggen är helt död lär jag säga... jag ska försöka ta det lugnare i 30 + grupperna nästa vecka, det är alltid de som sliter mest eftersom det är där jag dansar mest. De båda grupperna är superkul, 18.15-gruppen levererade på ännu en ny nivå idag, vart ska de sluta? (VM var det väl? ;) )Discogruppen hade en jättelyckad lektion idag, trots att de inte fick någon koreografi... duktiga dansare behöver inte en massa steg för att utvecklas, det är tydligt det! 4 till som kan lägga in dubbla spitthopp i programmen, yes! Jag hade dessutom sötaste barngruppen idag, de dansade hiphop så att det rykte ur öronen på dem. Go-bitar!

Nej, nu ska jag lägga mig på spikmattan, är så besviken på ryggen så jag lär ta ett snack med den! Haha, jag ser alltid vad jag säger som bilder i huvudet och fick upp ett jätteroligt senario nu hur mitt snack med ryggen skulle se ut. Övertrött - någon?

Kram & Peace everyone!

Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen!

2011-01-25 @ 22:13:53
Postat av: Dans Bella

Jag håller med:). Har väntat med spänning att du ska göra ett inlägg. He he. Puss fina

2011-01-25 @ 23:09:11
Postat av: Marie

Hahahahaha....tack gumman för en superkul danstimme...=) SOM ALLTID!!! Klart de blir VM! Va så säker..=)=) PUSS <3

2011-01-25 @ 23:58:25
URL: http://mariiero.blogg.se/
Postat av: Ida Lehnbom

sv: Jag tyckte bara inte att det gick nå bra. hade hockeymatch precis innan så var riktigt trött och slö bara, som du märkte haha. Sen så tycker jag att det var bättre förra terminen helt enkelt =)

2011-01-26 @ 17:19:08
URL: http://justmyfashionshow.blogg.se/
Postat av: Ida Lehnbom

sv: ja och som jag sa till Bella. Träningarna blir vad man gör de till ;) antar jag

2011-01-26 @ 19:22:40
URL: http://justmyfashionshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0