Ja, jag rimmar på

Dans dans dans all day long, jättekul att få träffa alla små och stora pluttar. Det var länge sedan jag hade 4-åringar nu, så det känns så skoj att ha 3 barngrupper på rad. Frida och jag har dem ihop, och hon har blivit sååå duktig, hon kommer bli en riktigt bra danslärare! Vi har en sån fin barndans -  en ballerinadans - funderar på att låta mina stora tjejer få göra den för skoj någongång ;)

Jag är så gaaalet sugen på smågodis, jag råkade dreggla när jag bad Andreas gå till Statoil och handla. Visst får man väl köra med sin man ibland? Det tycker jag i alla fall, det är ju en av de viktigaste bitarna i ett förhållande ;) Elva år har vi snart varit ihop, hur galet är inte det? Jag kommer ihåg när vi träffades, 17 bast och så oskuldsfulla (eller not, haha) Efter lite upp och ned så fann vi varandra i alla fall, vi hittade rätt tidigt i livet! Så alla ni som får höra att det inte kommer hålla med er partner, på grund av att ni träffades så unga, titta på oss! Kärleken övervinner allt!

Nej, nu ska jag puscha på Andreas, macken stänger om 20 minuter! Ska han släpa med en löp-tokig Totti också (som för övrigt ligger under en fotölj och gnäller just nu) så lär han rappa på! Ja, jag måste ju berätta... vet ni att jag har sovmorgon alla dagar, förutom när det är tävlingar... ännu ett plus i mitt lyxiga jobb... hehe, vad griniga ni blir nu ;)

Jag delar med mig lite positivism, skriv upp det och läs imorgon:

Dagens morgonkort: Idag kommer alla dina talanger till glädje!

Love Lisa!



Söta Frida, jag lånade bilden från facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0