Tacos!

Åhh vad gott det är med tacos ibland, och idag är en sådan dag! Jag väntar på att A ska komma hem från träningen, men det tar lite tid. Han skulle visst handla nåt på vägen :)

Idag har jag träffat Rebecka och Katla, vi och Totti gick en prommis i boulognen i solen. Totti var tyvärr rätt dryg, så det var lite konstig stämning mellan oss :) Löp-tider igen, när är det inte det?

Imorgon ska jag, Sabina och förhoppningsvis Agneta hem till Bella och käka lunch, det längtar jag verkligen till! Det är såå härligt att få umgås med dessa underbara brudar!

Nej, dags att tugga i sig en till taco... mmmmmm




Kommentarer
Postat av: Dans Bella

Ja det ska bli så mysigt med lite sällis på lunchen =).

2011-01-26 @ 22:12:32
Postat av: Marie

Ha så mysigt!! Krama goa Totti från mig..=)=)

2011-01-26 @ 22:45:37
URL: http://mariiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0