Furuvik!

I detta kalla väder kändes det värmande med lite härlig dans, och som tur är var det dags för Uddans årliga dansuppvisning i Furuviksparken! Vi i personalen började med en fantastiskt god lunch på Furuviks brygga. Lax med basilika, sååååå mycket mums! Tack Agneta! Sen bar det av mot scenen och dansarna började strömma in.

När showen drog igång hände det som inte fick hända - musiken ballade ur! Paniken började smått infinna sig, och jag som var speaker försökte fylla ut tiden med att snacka lite med publiken medan nervositeten kröp enda ut i fingernaglarna! Hur ska det bli? Som tur var kom en pappa upp på scenen och kopplade om utrustningen, så vi fick igång skivorna igen! Nästa år tar vi nog med vår egen utrustning ;)

Resten av dagen flöt på jättebra, alla var så fantastiskt duktiga och jag bara njöt av att se alla dansa! Tänk hur mycket glädje man kan hitta i rörelse, visst är det härligt! Dock så var det kallt och en hel del rörelse för en gravidis med foglossning och sammandragningar, så nu blir det ett lååång varmt bad!

Så här nöjd var jag med dagen när jag kom hem idag! Tummen upp!




En EM-uppdatering! Dansarna verkar nöjda och glada, vilket känns jättekul att höra. Inga topp-placeringar, men de har gjort sitt bästa och är en erfarenhet rikare :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0