lite tråk

Får man gnälla lite? Jamen jag gör´t!

Jag och Andreas åkte på Gif-matchen idag, jag var peppad att äntligen få komma ut lite. VIP-tältet med härliga människor och sen ut och käka på det. Tyvärr ville fogarna och sammandragningarna annolunda, så gissa vem som fick åka hem :'( BLÄ! Lite "tycka synd om mig själv"-tårar i bilen innan jag tog mig i kragen, köpte lite lösgodis och bestämde date med soffan. Så nu ligger jag här!

Men men, lite mer än en månad kvar bara, sen kommer prinsen ut. Det svider lite just nu bara.... att liksom verkligen inte kunna göra NÅT! Är lite avis på alla pigga gravida, vill också!

Nej, lika bra att återvända till godiset. Hoppas ni andra har haft en bättre kväll och det blir nya positiva tankar på bloggen imorgon :D


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag orkar göra saker, men får betala för det efteråt. Var p Hultsfredsfestivalen tors-lör och hämtade dottern på söndagen (lite mer än en timmes bilresa enkel) och idag är jag DÖD! Helt tvärslut... Men det var värt det ;)

2011-07-18 @ 11:21:51
URL: http://ericalirsjo.blogspot.com
Postat av: Caroline

Man får gnälla lite de e helt okej =) o vi som har lite mer än en månad kvar =)

så sjukt spännande :D

2011-07-18 @ 14:18:54
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Vi hänger i samma tråd på familjeliv om sammandragningar, så jag tänkte att jag titta in en sväng :).



Klart man måste få tycka lite synd om sig själv ibland. Det är inte lätt när man blir helt isolerad på grund av kroppen. Men nu har du bara slutspurten kvar, skönt!

2011-07-19 @ 23:11:04
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0