Glad midsommar

Hoppas ni får en härlig helg allihopa! Vi kommer att befinna oss på landet med hundar och ungar, så jag vet att vi får det topp! Kommer sakna Andreas dock, men vi ses på midsommardagen ♥

Jag har laddat upp med alkoholfritt bubbel, jordgubbar, nyrökt lax och en massa annat gott! Skyndade mig iväg för att hinna köpa helt nyrökt lax så att bebisen får några otäcka bakterier, så jag känner mig nöööjd :)

Igår var jag på gravidmassage igen, det kändes lite bättre nu men hon sa att jag fortfarande var tokspänd! Nästa gång ska Andreas få följa med och lära sig lite, så han kan massera sin gravid-tjockis till fru hemma ;) Kornet gillar inte riktigt massage, han bökar runt en massa då. Nu ligger han med huvudet uppåt igen och sparkar med full kraft nedåt... är sååå obehagligt, känns som han kan råka sparka sig ut... fast jag vet att det inte fungerar så :D

Vill ni veta något kul! Igår skulle vi åka till Ikea och köpa en byrå till bebisens rum. Gissa vad vi kom hem med? Jo, en sänggavel och nu graderob till oss! Japp, så kan det gå! Men det blir toppen, lill-kornet får ta min byrå. Jag behöver den i alla fall inte nu när jag har en ordentlig garderob!

Nej, nu lär jag packa lite. Måste komma ihåg järntabletter, gravidolja mm som jag alltid glömmer!

Men ha som sagt en riiiktgt fin helg, hoppas vädergudarna är med oss!

LOVE!


Vår nya sänggavel med förvaring, smart och ändå stilren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0