NU

går jag och lägger mig! Klockan är 00.30 och jag ska upp kl 4.45. Hittills har jag under några timmar lyckats med:

  • tappat bort kläder medans jag packat
  • tappat bort pappas kamera (panik!)
  • hittat pappas kamera (puh)
  • ätit 5 mandariner på mindre än 3 minuter
  • anmält en av mina danselever för typ mobbing på msn eller hur det är, självklart helt utan mening! (Dumma datorer)
  • retat upp killen som säljer landslagsoveraller  (ooops)
  • vält både det ena och det andra när jag har stressat runt här hemma
Så nu är det dags att knyta sig! Jag tar inte med mig datorn till Göteborg, men kanske hittar någon annan att blogga på ;) Ha en trevlig helg alla och håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Vilken kväll du måste haft, oj oj säger mamma

2011-05-13 @ 20:09:23
Postat av: Madde

Låter som en virrig Lisa det där :0) Hahaha. Hoppas att allt är lugnt med dig och kornet nu <3

2011-05-16 @ 13:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0