Tävling och avslutning

Vilken fantastisk helg jag har haft! I lördags tävlade klubben i Falun, vi tog 35 pokaler och hade en massa finalplatser! Dansarna var superduktiga och gjorde verkligen sitt bästa, vilket var härligt att se! Det är ju tyvärr inte alla som går vidare, men jag är lika stolt över alla oavsett placeringar ♥

Det var ca 700 tävlande, så vi hade 3 golv att tävla på för att inte vara kvar hela natten ;) Det gick jättebra, det enda tokiga var att jag och Sabina inte hann se alla eftersom 3 heat var samtidigt. Men annars gick det toppen! Lilla systerdottern Saga var med och tävlade för första gången och tog sig till final i disco. Helt galet bra, jag var en mycket stolt moster!

På söndagen var det full fart på Estraden med en massa duktiga dansare som visade vad de hade lärt sig under terminen. Mina tårar rann i smyg vid flera tillfällen, det känns att jag inte ska dansa nästa termin kan jag lova. Speciellt när jag ser vad duktiga alla har blivit... ♥ Men jag kan ju fortfarande komma och hälsa på :)

Kvällen avslutades på Helt Enkelt med god mat och trevligt sällskap, jag har sååå fina arbetskamrater ska ni veta. Hoppas vi hinner ses lite i sommar också...

Nej, nu ska jag inte börja deppa över en avslutad termin, disco-SM är ju i helgen :D :D Jag har redan börjat bli lite pirrig i magen hihihi Jag har tyvärr inga bilder från tävlingen, glömmer jämt det, så ni får en bild på en trött och osminkad Lisa efter en galen helg. 



Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0