Usch

Som ni vet är Liam förkyld... Och nu är jag det också! Dunderförkyld alltså, det bröt ut nu på kvällskvisten. Det konstiga är att jag har fått en massa magkramper också, jag har mått illa någon dag nu men inte haft så här. Usch, hoppas det går över, känner mig inte som någon vidare mamma till Liam...

Min mage och jag har en history, jag är en av dem som bokstavligen har stressat sönder min kropp. I alla fall tror läkaren det. Så nu räcker det med små orosmoln över mitt huvud för att kroppen ska signalera stress och fara. Tråååååk!!

Nu ska jag försöka sova och hoppas på en bättre morgondag. Gnatt på er!


Kommentarer
Postat av: cajsa

svar: Vi hade dans med en elev från min skola. Hon hade fått satt ihop en egen lektion för de ingår i deras kurs :)

2011-11-29 @ 09:50:38
URL: http://cajsakrigh.blogg.se/
Postat av: Lena Wahlström

Nu är det att försöka ta djupa andetag säger mamma

2011-11-29 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0