Min dag

Hej!

Nu tänkte jag berätta hur en Lisa-dag kan se ut, även om det varierar VÄLDIGT mycket nu för tiden :)

Kl 10.00 så var det dags för morgonamning och gos med liten bebis

Kl 11.00 är det dags för min frukost som idag bestås av hårt bröd, juice och en frukt :)

Kl 11.20
Utfodring av djuren

Kl 11.30 så bäddar jag ned en jättetrött Liam och tar med mig honom och Totti på en riktigt skön promenad i spåret i ca 1½ timme, sååå nice! Nu undrar jag hur min rygg kommer bli efter det, men det visar sig ;)

Kl 13.30 så är det dags för att mata liten igen

Kl 14.30 kommer syster på besök. Jag hjälper hennes dotter Saga lite med hennes singeldisco (hon tävlar i silver för första gången på lördag) medan Linda bär på Liam och lagar mat åt oss. Makaroner och korv... igen :) Liam ler alltid massor åt moster ♥

Kl 16.30 kommer älskling hem. Han har klarat körkortet till lastbil! Glädjedans i hallen!

Kl 17.00 vill Liam äta, sen sover han och jag en timme i soffan ♥

Vid ca 20.00 så får Liam kvällsmat, sen är det bebisgos innan jag söver honom vid ca 21. han vaknar alltid en gång och skriker ganska snart efter att han har somnat, men idag somnade han om snabbt - YES! Jag och Andreas har hängt i soffan, läst bloggar och spelat wordfeud. En helt ok dag! :)



Kommentarer
Postat av: Lisa's Photos

SV: Ja, jättegärna! :D

2011-11-01 @ 10:51:23
URL: http://lisasphotos.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Det låter som att du fått in en bra rutin, vad skönt! Vi är inte riktigt där ännu känner jag :).



Det lutar åt att det skulle kunna vara mjölken här med. Elton har inte alls varit lika gasig och mycket nöjdare och gladare. Får se om det håller i sig!

2011-11-01 @ 13:57:18
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0