Jo men viiist

Jag blir alltid då full av skratt när jag ser serier/filmer på de som nyss fött barn. De ligger där och ser helt nyborstade och finsminkade ut. Precis så såg jag också ut. När man har värkar och svårt att till och med få på sig skorna, så tar man ändå tid till att fixa hår och smink. Haha, vad skrattretande! Andreas fick övertala mig att klä på mig överhuvudtaget! Nu hade jag i och för sig värkar utan pause och var nära att föda i bilen, men jag tror nog att det är flera som skippar själva piffandet. Eller vad säger ni mammor, hur gjorde ni?

Här hade Liam precis kommit, vilken lycka!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, näe här var det inge sminkande under värkarbetet. Men däremot så var jag övertygad om att allt skulle stanna av så jag ställde mig och bakade chocolate chip cookies innan det blev som värst. Behöver jag säga att kakorna blev ganska salta? ;)



Kul att du börjat blogga igen :)

2012-04-27 @ 09:01:25
URL: http://familjenjarnkrok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0