Long time no see...

Hej på er!

Oj vad länge sedan! Jag har haft en liten blogg-pause med börjar bli lite sugen på att få skriva igen. Med oss är det bara bra, Liam växer så det knakar och är 8 månader nu. Visst går tiden fort! Idag reste sig mitt lilla hjärta helt själv till stående med hjälp av sin lek-kista. Jag blev alldeles tagen, fick tårar i ögonen till och med. Jag vet inte varför jag blev så rörd, det är något speciellt när man kommer på hur fort de utvecklas. Det är mycket därför jag vill blogga igen, så att jag kan titta tillbaka om ett tag och minnas ❤

Hoppas ni fortfarande vill följa oss på vår resa. Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att du är tilblaka :-)

Man blir så känslig när man får barn, iaf har jag blivit det, och värre blev det när barn nr 2 kom. När Simon fick sin bilstol för att åka framåt i så kom tårarna på mig, stora killen :-) För att ta ett exempel. Liam e så söt!! Kram

2012-04-25 @ 08:54:52
URL: http://mittlivjemdahlmaria.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att du är tillbaka :-)

Man blir så känslig när man får barn, iaf har jag blivit det, och värre blev det när barn nr 2 kom. När Simon fick sin bilstol för att åka framåt i så kom tårarna på mig, stora killen :-) För att ta ett exempel. Liam e så söt!! Kram

2012-04-25 @ 08:55:44
Postat av: Maria

Oj blev visst fel så det kom 2 inlägg ;)

2012-04-25 @ 08:56:36
Postat av: Ida

Äntligen kuss! Nu har jag nåt att göra igen!

2012-04-26 @ 03:02:07
URL: http://idaiaustralien.blogg.se/
Postat av: Madde

ÄNTLIGEN!!!!! :)

2012-04-26 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0