Lovely!

Jag har sagt det förr, men det är verkligen såååå härligt att bo i hemlingby! Maken jobbade natt, så i morse tog jag hunden, ungen och min dryga förkylning på en skön promenad i fin-vädret.

Det är lugnt matte, jag håller i vagnen!

När kommer korven?

Liten somnade efter en massa intryck av djur och natur. Fåren var extra spännande!

En stödvila behövs ibland...

Totti var efterlängtad av den svarta kissen och fick en kram när vi kom hem ♥

Nu blir det korv-grillning på framsidan, vi har det så lyxigt så vi har det helt lä men med en massa sol!

Trevlig söndag på er!


Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Roligt att se att du bloggar igen. Hur hinner du? Jättefina kort. Kram

2012-04-30 @ 09:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0