Vi drar till fjällen...

Eller ja, inte idag men vi har varit där :D Hela släkten åker dit varje år, cirka 30 personer och vår två veckor sedan så var det dags igen! Liams första gång i Sälen, jag var riktigt uppspelt för att han skulle få ta del av traditionen. Jag har varit med nästan varje år sedan jag var i Liams ålder, så det kändes verkligen speciellt ♥

Bil-resan dir gick hur bra som helst, systerson Simon satt i bak med Liam så att han inte tröttnade. Det var verkligen skönt att komma bort, Liam var som en sol-stråle hela resan och bara njöt av att få träffa alla släktingar. På dagarna var han med vid samlingsplatsen nedanför backen, sov i vagnen eller lekte med sina saker. Go-hjärta!!!

Lite bilder hann jag ta också :D

I bilen



Lite fika på vägen








Läsa bok är mysigt



Massa härlig tid med mormor



Systerson!



After Ski




♥♥



Heja Brynäs!





En drink i toppstugan!




Ni är de finaste som finns



Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Mystid i fjällen, jättefina kort.

2012-04-29 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0