Disco-tjejer!

Idag har det dansats disco på Uddans och de här brudarna har fått nya program! Superduktiga var de! :)

Bilden är lånad från facebook



Liam har varit med sin pappa nästan hela dagen, men jag hann få gos med honom nu på kvällen. Han har sovit riktigt oroligt, snurrat fram och tillbaka i sängen och spottat ut nappar till höger och vänster. Nu för tiden vill han ha en napp i munnen och helst en i varje hand, men dem tappar han eller slår sig själv i ansiktet med. Krångel-jocke!

Just nu sitter jag och pappa och äter ost och kex medan vi kikar på en film som heter The day after tomorrow. Har ni sett den? Jag tycker den är rätt obehaglig, men nu kan jag inte sluta titta. Andreas jobbar ikväll, det tror jag han behöver. Det har liksom kliat i kroppen på honom, han gillar inte lika mycket som jag att vara hemma.

Jaha, nu är det slut på reklam, så nu ska här kikas igen. Kram på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Hehe, det är verkligen antingen eller med barn. Elton vägrar napp helt och hållet.

2012-01-22 @ 11:48:22
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0