Gos

Är det över -10 ute så måste bebis paketeras ordentligt!

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Men gud så gosigt! Sötaste! :)

2012-01-09 @ 16:11:56
URL: http://faithlifelove.blogg.se/
Postat av: Lena

Tjo! Jo, det är droppar gjorda av olika örter och växter, finns på apoteket. Blandas med vatten. Tycker absolut att du kan prova dom, värt ett försök :)

Dom har hjälpt min mage många gånger och trots att det smakar rätt så illa så funkar det ändå ;)



Kram!

2012-01-10 @ 14:19:20
URL: http://faithlifelove.blogg.se/
Postat av: Parisa

Men guuud vad söt! :)

Har följt din blogg jättelänge, men eftersom min dator har pajat och jag har läst på ipoden så har det inte blivit av att jag har kommenterat. Väntar själv första barnet som är beräknat till 2 mars så det är jättekul att få inspiration till allt man kan tänkas behöva :). Tänkte kolla lite om babygym och babysitter, om ni har haft stor användning för dom? Sedan så bor jag i Gävle så om det är saker/kläder som du vill bli av med så kanske jag är intresserad :). Lycka till med allting!

2012-01-13 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0