idag blir en bra dag!

Så är det! Liam vaknade på ett strålande humör och har pratat och studsat tills nu, då han somnade utmattad i spjälsängen. Lill-grabben älskar att hålla på med tungan, nu på slutet så ska det ske med stängd mun. Haha, han ser för rolig ut! Det händer verkligen så mycket med Liam hela tiden nu, han lär sig något nytt varje dag. Det är så härligt att få följa honom.

Idag så koreograferas det disco till max här hemma, jag ser så mycket fram emot att åka på tävlingar nu i vår. Jag har till och med planerat namngivning/30-årsfest på den helg det inte är tävling, så att jag inte missar något. 2 st regionstävlingar ska jag åka på, en discotävling och så kanske disco-SM i Gtb, det får jag se. Längtar! Tråkigt bara att jag inte klarar av att dansa själv, men jag hoppas att det blir ändring på det snart.

Nu är det dags för kaffe, det kan behövas! Pappa är här, han och Totti har åkt buss hit eftersom han har lånat vovven i två dagar. De är så duktiga, och det är så sött med Totti på bussen. Han ska hälsa på alla och nosa på allt, hihihi.

Underbara underbara Tottilott!




Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Vilket härligt kort på lillprinsen, tycker om potatis. Härligt för dig med dansen och lite fest. Kram på er,

2012-01-20 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0