Lite bakis idag

Ja, så vart det. Hahaha Vi hade lite möte med några av danslärarna på All Star igår och jag och Bella tog ett par glas vin där. Efter det vart det Helt Enkelt och kaffedrinkar, såååå gott! Kvalitetstid med stumpan, det är häääärligt det!

Jag hade för övrigt bra med flyt igår. Jag lyckades precis hinna med bussen i stället för att misssa den, allt gick som det skulle här hemma och jag kom i mina före-graviditeten-jeans! Bara det var ju värt att fira! (ok, de satt kanske inte lika bra som förr och det vällde över lite här och där, men ändå!) Sen hade jag däremot lite oflyt när jag skulle åka hem eftersom bussen aldrig kom.... att det berodde på att jag och Bella tog fel på klockan en hel timme är en annan femma... hehehhe

Dagen idag har bara varit bra den med! Babyrytmik med härliga Barbro, träffat fina vänner och lunchat, hängt på dansen och haft kvällsmys med Liam och hjärtat. Det enda som är jobbigt är min j***a rygg som gör att jag inte kan fungera normalt över huvud taget. Har deppat över det idag, men drömmer om den dag då jag kan röra mig som jag vill.

Nu är det dags för sängen. Jättekul att ni är med och tävlar förresten, jag tycker att det ska bli så kul att lotta ut scarfen!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Bella Strömstedt

2012-01-20 @ 08:21:21
Postat av: Bella Strömstedt

Ja roligt hade vi :) härligt att umgås bara vi en stund ! Och tråkigt med din dumma, jäkla rygg! Puss och kram fina

2012-01-20 @ 08:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0