Önskelista

Jag närmar mig ju det stora 30 och flera undrar vad jag önskar mig. Liams namngivning är på samma dag som min 30-årsfest och flera undrar vad han vill ha också. Därför har jag bestämt mig för att lägga ut en önskelista här, så finns det lite att välja mellan :)

Fyller väl på när jag kommer på något, var lite svårt...

Min önskelista!

Presentkort på diverse klädbutiker, som ex Gina Tricot, JC med flera...

Presentkort på Friskis & Svettis

Något fint halsband, har inte så många sådana....

Fotograferingskurs

En blomma och en puss ;)

Ja just det, en Thailands-resa skulle ju inte sitta helt fel! Hihihi



Liams Önskelista!

Presentkort hos fotograf (vi har ett som vi ska använda nu, men är ju alltid kul)

Någon gullig möbel till barnrummet, som en stol eller fotölj, han har ingen sådan...

Böcker är alltid mysigt, vi har en av Elsa Bescow, men annars så har vi inga kända.

Någon minnes-sak, som ett album vi kan sätta in foton i, eller en ram.

Roliga leksaker

Det ska finnas någonting som man kan göra hans fotavtryck/handavtryck i, det skulle vara kul.

Tallrik, bestick, mugg

Kläder stl 74

Gåbil till längre fram, exempel finns här


Alltså, det finns ju massor av saker, han kommer gilla vad han än får, men vissa ville ju ha förslag så då får ni det :)

Jag för sisådär 29½ år sedan!






Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Jag ger mig själv en thailandsresa ja :) hihi..



men lisa, OM jag kommer ihåg hur vi bölade till lejonkungen. BÄSTA filmen. ja menar hur många plancher på en disneyfilm kan man a på rummet?



KRAM

2012-01-27 @ 12:51:43
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0