Svar på kommentar

Av Parisa:

Men guuud vad söt! :)

Har följt din blogg jättelänge, men eftersom min dator har pajat och jag har läst på ipoden så har det inte blivit av att jag har kommenterat. Väntar själv första barnet som är beräknat till 2 mars så det är jättekul att få inspiration till allt man kan tänkas behöva :). Tänkte kolla lite om babygym och babysitter, om ni har haft stor användning för dom? Sedan så bor jag i Gävle så om det är saker/kläder som du vill bli av med så kanske jag är intresserad :).

Lycka till med allting!


Hej Parisa!

Vad kul att du följer min blogg! Jag måste börja med att gratulera till graviditeten! Det är verkligen helt fantastiskt med en liten bebis och det är ju verkligen inte långt kvar tills din kommer nu! Spännande! Jag har haft användning av både babygym och babysitter och har det faktiskt fortfarande. Babysittern jag har är gammal och lite klumpig, men mina vänner har bättre sådana som de tycker är toppenbra! Om du är ensam hemma med bebisen och behöver duscha, gå på toaletten eller andra självklara ting så är det verkligen bra att kunna ta med babysittern. Babygymet ligger Liam i jätteofta, just nu tränar han kordination där på dagarna, och så är det roligare att ligga på mage i det eftersom det finns fina grejer att titta på även åt det hållet.

Har du facebook? Där finns en grupp som heter Köp och sälj barnkläder, barntillbehör i Gävleborg med över 2000 medlemmar. Jag har handlat lite kläder där, superbra, billigt och bekvämt. Folk säljer allt möjligt där och mycket av det är nästan inte använt. Ett litet tips bara ;)

Hoppas att graviditeten och förlossningen går bra, ett stort lycka till och hoppas att du fortsätter att följa bloggen!

/Lisa!



Liams babygym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0