Vissa kvällar

Vissa kvällar har man bara sååå kul! En sån kväll hade jag igår! Först fick jag vara med och fira Hanna på hennes student, jättemysigt och Hanna var så fin! Dessutom så fick man en liten dos av egna student-minnen. Efter det knatade jag och Bella hem till henne och mötte upp några väninnor till Bella, supersöta party-pinglor! Efter bubbel i massor vart det utgång med en hel del olika händelseförlopp... Men kvällen slutade trots allt riktigt bra med mycket dans och skratt! Jag, Bella och Johanna höjde medelåldern på Heartbreak men OJ så skoj det var!

Vissa kvällar är man tröttare än andra. En sådan kväll är det nu. Liam passar därför på att vägra sova, han somnade kl 19.30 och vaknade runt 20. Klockan är 21.35 i skrivandets stund, jag sitter bredvid Liams säng och hoppas att han ska sluta sina blå och sova sött i natt. Imorgon ska jag nämligen upp kl 6 och skulle vilja hinna sova innan dess ;)

Vissa kvällar jobbar Andreas och jag saknar honom... En sådan kväll är det nu!

God natt till er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0