Hej sötisar!

Som ni kanske märkt har jag en liten bloggpause. Vet inte riktigt hur länge, inte särskilt lång tid om jag känner mig ;) Men just nu så har jag inte riktigt rätt motivation, jag har tänkt "nej, idag MÅSTE jag blogga" vilket gör att det blir av fel anledning. Men jag kommer snart tillbaka :)

En liten uppdatering av livet bara: Världens finaste bebis växer så att det knakar, skrattar typ jämt och kutar runt i gå-stolen här hemma så att håret står efter honom som en strut ;) Vild, med andra ord. Jag försöker ha honom på golvet så mycket som möjligt, men han vill verkligen inte. BVC-sköterskan säger att det kan bero på refluxen, så vi har fått starkare medicin och ska upp på barnmottagningen på måndag. jag sa ifrån om medicinen först, känns otäckt att ge omeprazol till en liten bebis, men enligt läkaren kan han annars få inflammation i matstrupen och läggas in med dropp, så då var det ju inte så mycket att diskutera. Men får höra mera om det på måndag!

Jag och älskling firade 12 år idag, gick på resturang och hade väldigt mysigt. Det är viktigt att vara mer än föräldrar också... även fast mycket av samtalsämnet handlade om dyrkande av en viss liten prins ;) Tack morfar Göran för barnvakten!

Vi satt och skulle prata lite om hur fint vi hade det, men helt plötsligt handlade det om hur mycket rynkigare vi var, att vi närmades oss medelåldern och annat skoj.... hahahha, vi tog ett glas vin till och sedan var det glömt. Men det är ganska häftigt att vi har varit tillsammans så länge, det känns inte så. Jag kommer fortfarande ihåg hur det var att vara nykär. I och för sig var vi det väldigt länge och kan vara det fläckvis fortfarande, men det är konstigt hur fort tiden har gått. Om några år kommer vi passera gränsen till att ha varit tillsammans halva livet. Underbart! Tack för att du finns fina A!

Nej, nu ska den här mamman krypa till kojs. Liten vaknar vid 7 imoorgon och ett visst antal gånger innan dess, och jag är inne i en riktigt trött-period just nu och brhöver mycket sömn. Hoppas ni får en riktigt trevlighelg, så hörs vi snart igen!

KRAM!



Vi idag! Dålig kvalité, men kanske lika bra ;) hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0