9 månaders prins

Idag blir världens finaste Liam 9 månader. Tiden går så fort, min lilla bebis är inte så liten längre. Han är fortfarande sjuk, sluta läs om ni är känsliga. Lill-killen har diarré var 10e minut nu, och får vätske-ersättning lika ofta. Det går galet med blöjor här hemma, men han är ändå piggare än vad han har varit. Stackars liten, han hade förkylning, magsjuka, öroninflammation, var tät i bröstet och 40 graders feber SAMTIDIGT! Nu är det bara hälften kvar... Han har blivit så smal, tur att det fanns lite att ta av.

Men han har ju som sagt varit lite piggare, så Liam och jag gick ut på framsidan en sväng idag. Solen sken och Totti mös i värmen, Liam kröp/kravlade runt och plockade gräs, väldigt spännande tyckte den lilla herrn. Jag njöt av att se min son så pass pigg att han ville röra på sig. Annars händer det inte så mycket nu, det är fullt upp att hinna vätska upp den lilla och byta blöjor.

Men imorgon är en ny dag!






Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

gohjärta

2012-05-14 @ 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0