Nu har vi dansat loss!

Japp, precis som rubriken säger! Igår var det dansavslutning på Estraden med MASSOR av fantastiska talanger i alla åldrar! Jag blir alltid lika rörd när jag ser dansgrupperna, men igår var det extremt. Grät mest hela tiden känns det som. Dans berör verkligen! Efteråt var det avslutningsmiddag för oss danslärare, oerhört roligt och fartfyllt! 2 ställen stängde vi innan det var dags för taxi hem. Så idag har det vart lite lugnare... hehe....

Jag och Liam tog en promenad ned på stan för att ÄNTLIGEN få träffa underbara fina Ivan! Så söt han är! Go-hjärta, och så STOR för att vara 5 veckor. En riktig guld-klimp! Efter det blev det födelsedagsfika hos systerdotter och nu är det hockey och soff-häng. Liam sover gott i sin säng efter en dag med mycket intryck. Jag har bland annat aldrig åkt en sådan full-proppad buss någon gång som vi gjorde till syrran idag, Liam tyckte det var jättespännande. Han fick ju massor med nya människor att stirra ut. Oj vad småbarn verkligen tittar ut andra, har ni tänkt på det? Så nu blir det kväller, imorgon blir det BVC, lunch på stan och ett stopp på Uddans.

Ha en härlig kväll!

Fina kollegor










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0