OBS! Varning för gnäll!

Det blir inte ett allt för positivt inlägg idag, Liams feber tog om igår så det blir ett besök till hälsocentralen idag. Han hostar som en galning och är snorig, Lill-hjärta. Det gör ont i mig när jag försöker trösta men inget hjälper.

Liten hade ju ingen feber i förrgår eller igår morse, så vi åkte på avslutningen för babyrytmiken och sen en sväng hem till mamma. Det märktes att Liam blev mycket piggare av att få komma ut, men nu så här i efterhand kanske det var dumt. Svårt att veta sånt där. Vi får se vad tant doktorn säger idag :)

Eftersom jag ändå klagar kan jag passa på att dessutom berätta att fogarna är värre än nånsin. Det beror troligtvis på hormoner, men det gör så j***a ont! Ska ta en Alvedon och en Ipren så får vi se om det släpper lite.

Så! Nu har jag gnällt klart! Alla dagar kan inte vara toppen-dagar, men nu hoppas vi på bättring. Ni däremot hoppas jag har en mycket bättre dag än vad vi har :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

mormors lilla prins

2012-05-04 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0