Onsdag!

Onsdag betyder skoldag för mig, då har jag både matte och engelska efter varandra. Liam är hos sin farmor och har skoj, jag fick precis en bild på honom lekandes i biblioteket. Härligt att de har så kul tillsammans!

De senaste dagarna har jag och Liam träffat Stella och Viktoria. Tänk vilken tur jag och sonen har som har hittat sådana vänner! Livet blir smycket roligare med dessa gulliga tjejer! ❤

Liam och Stella har varit så mysiga med varandra, de leker och pussas om vart annat. FINA!!!

Nu ska jag njuta av solen en stund, hoppas ni också hinner göra det idag.




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ååååå gissa om vi är glada att vi träffat er! Fina vänner :)hihi Liam på bibblan....där finns de mååånga böcker att dra ut :)

2013-02-27 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0